Продавець ✅ Все для човнів та відпочинку розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1104 відгуків
ДОСТАВКА ЧОВНІВ БЕЗКОШТОВНА! ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ!Дізнатись більше

Зараз неробочий час. Шановні покупці. У неробочий час, замовлення приймаються через кошик сайту. Ваше замовлення буде оброблено, якомога скоріше!

+380 (98) 230-00-80
+380 (66) 915-46-65
Дніпро, Україна
Надувні човни ПВХ, фурнітура та обладнання, човнові мотори, генератори, акумулятори
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо Вам не підійшов товар, Ви можете обміняти або повернути за нього гроші протягом 14 днів з дня покупки. Оплата доставки повернення товару почтовою компанією, за умови, якщо клієнт хоче повернути товар за власною ініціативою та бажанням - оплачується покупцем! ЯК ОФОРМИТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ Вам потрібно заповнити: Заяву про повернення товару з зазначенням причини; Акт повернення товару. Додатково необхідно надати: - Документ, що підтверджує покупку товару: товарну накладну або касовий чек (додається до вашого замовлення); Документ, що засвідчує Вашу особу; Розписку про отримання повернутих коштів (у разі готівкового розрахунку). ВИМОГИ ДО ТОВАРІВ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ Для повернення Вам необхідно надати товар у його первісному вигляді: без пошкоджень і слідів використання, з оригінальними ярликами, бірками та в оригінальній упаковці. Якщо товар був придбаний в комплекті, він повинен бути повернутий у повному складі. Правила повернення товарів, придбаних в інтернет-магазині lodka.in.ua, регулюються Законом України "Про захист прав споживачів"

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner