Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право на повернення або обмін товару як належної, так і неналежної якості. Умови повернення та обміну товару Поверненню та обміну підлягає товар, який відповідає таким вимогам: Є товарний або касовий чек, що підтверджує покупку. Товар не був у використанні, збережено його оригінальну упаковку, бірки та ярлики. З моменту покупки минуло не більше 14 днів (не враховуючи дня покупки). Процедура повернення та обміну товару належної якості Повідомте нас про намір повернути або обміняти товар, надавши необхідну інформацію. Відправте товар через «Нову пошту» та надайте номер декларації, а також реквізити для повернення коштів. Після отримання та перевірки товару протягом трьох робочих днів ми оформлюємо повернення коштів або заміну товару. Витрати на пересилання товару та можливі комісії за переказ коштів сплачує покупець. Процедура повернення товару неналежної якості Повідомте нас про виявлені дефекти та намір повернути товар. Відправте товар через «Нову пошту» та надайте номер декларації, а також реквізити для повернення коштів. Після отримання та підтвердження браку протягом трьох робочих днів ми повертаємо кошти або відправляємо аналогічний товар. Витрати на пересилання товару та комісії за переказ коштів у цьому випадку покриває продавець. Адреса для повернення та обміну Обмін і повернення товару здійснюється через «Нову пошту» за адресою: м. Дніпро, відділення №3, вул. Яскрава, 1. Терміни повернення коштів Повернення коштів здійснюється після отримання та перевірки товару. Кошти повертаються на картку клієнта. Виплата проводиться протягом трьох робочих днів з моменту отримання товару на відділенні «Нової пошти».
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.