Продавець ✅ Все для човнів та відпочинку - інтернет-магазин lodka.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1237 відгуків
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ЧОВНІВ! ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ!Дізнатись більше
0 (800) 33-18-36
вулиця Бережна 103А, Дніпро, Україна
Надувні човни ПВХ, фурнітура та обладнання, човнові мотори, генератори, акумулятори
Кошик
Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовлі
влево
  • Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовлі, фото 3
  • Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовлі, фото 4
  • Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовлі, фото 5
вправо

Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовлі

  • Немає в наявності
  • Код: Shmel 1.6

5 585 ₴

0 (800) 33-18-36
Дзвінок безкоштовний
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовлі
Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовліНемає в наявності
5 585 ₴
0 (800) 33-18-36
Дзвінок безкоштовний
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Човниковий мотор Шміль 1,6 лс, 4-тактний. Купити недорогий човновий мотор для риболовлі

Цей мотор можна без страху встановлювати на будь-який надувний човен, навіть одномісний, не боячись при цьому відірвати транець або перевернути Ваш плавзасоб.

Під час вибору двигуна одним з основних чинників є його вага. Саме тому багато хто набуває легких і недорогих електромоторів. Під час купівлі електромережу відразу виникає питання про придбання не найдешевших елементів, без якого човен нікуди не поїде — акумулятора, вага якого часто перевищує вагу малопотужного бензинового двигуна.
Лодковий двигун ШМЕЛЬ (Shmel) 1.6 допоможе розв'язати цю проблему! Крім того, що він має відчутно велику потужність, ніж електромотор, він ще й дивовижно легкий — реальний його вага збігається з зазначеним у паспорті виробника — 8 кг.

За основу силового агрегату був взятий двигун вНС GX-35, розроблений Компанією Honda для малої силової техніки.

Човенний мотор Шміль, як і інші двигуни, має пройти техобслуговування і, у разі потреби, бути відрегульований.

На відміну від більшості човнових моторів, які не мають фільтрувальних елементів, ШМЕЛЬ забезпечений повітрофільтром із оливостійкого поролону. Доступ до нього для його чищення дуже простий — досить відкрити кришку та поролоновий фільтр перед Вами.

Керування обертами двигун ШМЕЛЬ (Shmel) 1.6 винесено на румпель і здійснюється стандартною ручкою газу (як у мотоциклі).

В моторе ШМЕЛЬ 1.6 передбачена можливість зміни кута нахилу румпеля — це зручно як під час керування човником, так і під час транспортування двигуна. Кріплення Шмеля до транца відбувається стандартно — двома звичними струбцинами.

Як і в багатьох відомих у всьому світі виробників моторів гвинт у Шмелю виготовлений із надміцного пластику, здатного витримувати удари об камінь не гірше від алюмінієвого.
Редуктор двигуна Shmel 1.6 має об'єм 80 мл і обслуговується за принципом, що застосовується у звичайних човнових моторах. Є отвір для наповнення редуктора та для зливання олії.

Нога Шмеля має вільний хід, що дає змогу без особливих зусиль підняти мотор на ходу, наприклад, для ревізії гвинта. А якщо Вам необхідно змусити човен рухатися у зворотному напрямку, то це Ви зможете зробити, розгорнувши мотор на 180 градусів.

Цей двигун обладнаний системою повітряного охолодження, тому купив мотор ШМЕЛЬ (Shmel) 1.6, Ви зможете рибалити й на мілководних водоймах, не боячись того, що мотор перегріватиметься через засмічення ілом каналів охолодження, а якщо Ви налетіли на мілко в човні, і Вам терміново потрібно підняти мотор, щоб не пошкодити гвинт і редуктор — не переживайте, що не встигли заглушити двигун — з ним нічого не станеться!

В двигуні ШМЕЛЬ 1.6 використовується технологія, яка раннє була незнайома — відцентрова муфта зчеплення. Тобто, на малих обертах зчеплення не відбувається і гвинт, як наслідок, не обертається.

Встановивши на надувний човен мотор Shmel 1.6 можна розвинути швидкість до 7 км/год.
Перш ніж купити мотор на човен, покупець цікавиться питанням — на скільки він галасливий. На малих обертах рівень шуму Шмеля становить 82 децибели, а на максимальних — 102 — що трохи більше, ніж у потужнішого широковідомого двигуна Парсун. Це відбувається завдяки системі повітряного охолодження й тому, що немає ковпака. Завдяки характерному для чотиритактних моторів низькому рівню шуму, ШМЕЛЬ повноцінно замінить електромотор для тролінгу або звичайний бензиновий мотор на човнах невеликого розміру.

Важливу роль у виборі човнового мотора відіграє витрата палива. Чотиритактний — означає економічний. Споживання бензину в режимі тролінгу: 0,21 л/год, за номінальних обертів приблизно 0,7 л/год.

Купив човновий мотор ШМЕЛЬ 1.6, не варто турбуватися на надзвукову швидкість, але потужності 1,6 к.с. цілком досить для того, щоб забути про весла і сили свої Ви витратите тільки на перенесення мотора від машини до човна. )

Більше не потрібно переробляти газонокосарки або шукати інші шляхи отримання дешевого й економного човнового мотора. ШМЕЛЬ — саме те, що Вам потрібно.

Якщо Ви вирішили купити мотор Шміль, пропонуємо ознайомитися з його технічними характеристиками:

Якщо у Вас залишилися питання, наш інтернет-магазин надасть повну консультацію за двигуну для човнів ШмельДо комплекту постачання входять: двигун, блок кріплення на транець, набір інструментів, інструкція російською мовою.

Основні характеристики

Тип товару човновий мотор
Бренд Шмель
Робочий цикл чотиритактний
Потужність (кВт) 1.18
Потужність (л.с.) 1.6
Робочий об'єм (см куб.) 35.8
Тип кермового керування румпельне
Система старту ручна
Система запалювання TCI
Тип паливної системи карбюратор
Система охолодження повітряна
Максимальні оберти (об/хв) 5500
Система впуску палива OHC
Система змащення Картер
Тип паливного бака вбудований
Місткість паливного бака (л) 0.65
Місткість картера (мл) 100
Передатне число 2:1
Генератор немає
Передачі вперед-нейтраль F-N
Система вихлопу повітряне
Захист трансмісії шпонка
Рекомендована олива для редуктора SAE-90
Система підіймання дейдвуда ручна
Висота дейдвуда (мм) 381
Суха вага (кг) 8
Гарантия (мес) 12
Основні
ВиробникParsun
Країна виробникКитай
Кількість циліндрів1
Матеріал гвинтаПластик
Механізм підйомуРучний
Охолодження двигунаПовітряне
Передаточне ставлення2
ПідсмоктуванняРучний
Система вприскування паливаКарбюратор
Система запускуРучний запуск
Система змащенняКартерна
Система управлінняРумпельна
Тактность двигунаЧотиритактний
ТипНовий
Тип двигунаБензиновий
Тип паливного бакаВнутрішній
Користувальницькі характеристики
Діаметр циліндра x Ход поршня39mm x 25mm
Кількість лопатей3 шт
Максимальна кількість обертів5500 об./хв
Потужність1.6 л. с.
Об'єм двигуна35.8 куб. см
Об'єм паливного бака0.65 л
Положення передачНейтраль, Вперед
Витрата палива0.48 л/год
Система запалюванняTCI
Хід поршня25 мм
  • Ціна: 5 585 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner