
Човенний мотор Parsun F6A BMS 4-тактний. Купити бензиновий човновий мотор Парсун Ф6А БМС
- Готово до відправки
- Код: F6A BMS
39 900 ₴
Човенний мотор Parsun F6A BMS 4-тактний. Купити бензиновий човновий мотор Парсун Ф6А БМС
Parsun F6A BMS — легкий чотиритактний мотор із потужністю 6 к. с. У конструкції є всі необхідні доповнення, що полегшують керування. З ним просто впоратися й маневрувати незалежно від досвіду користувача, особливостей водойми або погоди.
Parsun F6A BMS стане незамінним під час риболовлі, тролінгу, полювання тощо. Він не обтяжить ваш бюджет. Підійде краще для малорозмірних надувних або корпусних човнів завдовжки до 3.5 м. Встановлюється на транець зі стандартною висотою — 381 мм.
Переваги моделі Parsun F6A BMS
У моделі F6A BMS поєднуються всі переваги від виробника Parsun.
Розумна ціна, як на чотиритактний мотор із потужністю 6 л.с. Він доповнений низкою корисних опцій (надійна цифрова система запалювання, три передачі тощо).
Невисокі витрати на експлуатацію. Човенний мотор Парсун Ф6А БМС має невеликі витрати палива (у разі максимального навантаження — до 2.3 л/год). Також у конструкції передбачений захист від механічних пошкоджень або корозії. Це потенційно зменшує витрати на ремонт.
Зручна логістика. Вага цієї моделі — лише 27 кг. Його легко переносити в руках завдяки наявності ручки на корпусі. Також легко перевозити будь-яким видом транспорту, зокрема в багажнику автомобіля. Треба врахувати, що цю модель можна перевозити тільки на боці або вертикально. Картер не герметичний, тому є ризик витоку оливи.
Тиха робота. Завдяки конструкції системи виведення вихлопних газів (через гвинт) він працює тихо й без зайвих вібрацій. Це дає змогу використовувати мотор навіть на водоймах із екологічними обмеженнями.
Продумана система керування містить зручний румпель, трем-систему для зміни диферента, режим мелі тощо.
Будова мотора та особливості експлуатації
Parsun F6А BMS — оновлена та вдосконалена 2014 року модель мотора Parsun F6 BMS. Було замінено систему запалювання з TCI на сучаснішу CDI, тому до назви додалися літери «А». Виробник Парсун випускає свою техніку на потужностях у Китаї. Всі ми частоocьо ставимося до китайської техніки, вважаючи її ненадійною і неякісною. Але чотиритактний мотор для човна Парсун Ф6 АВМС готовий сміливо боротися зі стереотипами.
Мотор зручний і простий на кожному етапі експлуатації — від встановлення до зберігання в період простою. Встановлюється на транець 381 мм за допомогою двох надійних струбцин і фіксується затискачами.
Як уже згадувалося вище, старт роботи мотора відбувається за допомогою цифрової системи СDI. Серед її переваг — безвідмовність, навіть якщо мотор не прогріє або несприятлива погода. Стартер ручний, має ергономічну ручку, виготовлену зі стійкого до корозії матеріалу.
Технічні параметри роботи: 6-сильний Парсун унікальний ще й тим, що у своєму класі він має один із найбільших об'ємів циліндра на 148 см3. Максимальна витрата палива для двигуна Parsun F6 ABMS становить менш ніж 2.3 л/год.
Як паливо може бути використаний 92 і 95 неетильованих бензинів. Заливається він у вбудований бак об'ємом 1.3 літра. А ось тут ми наштовхаємося на ще одну перевагу цієї моделі. У стандартному оснащенні Парсун Ф6А БМС є штуцер для під'єднання зовнішнього паливного бака.
Для зручного керування, маневрів на будь-яких водоймах, у конструкції передбачені:
- Румпель завдовжки 40 см. Він має прогумовану ергономічну ручку, яка також використовується для газування. Досить її прокрутити навколо осі. Також є можливість регулювати силу прокручування, зафіксувати оберти для тривалого переходу.
- Три передачі — «вперед», «нейтральна» і «назад». Виділяється в моделі Парсун Ф6АБМС розташування важеля перемикання передач. Він розміщений на корпусі з боку користувача. У багатьох випадках таке розташування зручніше, ніж бічне.
- Трим-система, яка змінює кут нахилу двигуна залежно від умов подорожі, особливостей водойми, навантаження човна або погоди. Це підвищить ефективність роботи гвинта на різних ділянках поїздки.
- Можливість встановлення приладу в піднятому положенні дає змогу захистити гвинт під час проходження мілководдя. Так ви убережете гвинт від можливих пошкоджень об дно. Це стане в пригоді під час тривалих зупинок, щоб механізм не був довго під водою й менше зазнав корозії.
Додатковим елементом, який є важливим у конструкції човнових моторів, є антикавітаційна пластина. Вона запобігає «захоплюванню» повітря гвинтом, унеможливлює проникнення, а тому покращує тягу.
Охолодження двигуна Parsun F6 ABMS — водяне з примусовим циркулюванням. Це одна з найпростіших і найефективніших систем, працює постійно та підтримує стабільну температуру. Внутрішня поверхня має антикорозійне покриття, чим продовжує період експлуатації всієї конструкції.
- мотор за розумною ціною;
- повну передпродажну сервісну підготовку;
- офіційну гарантію на три роки;
- безплатну доставку в Україні.
Якщо у вас залишилися питання щодо купівлі мотора, його використання або обслуговування — наші працівники із задоволенням дадуть на них відповідь.
Основні характеристики
Тип товару | човновий мотор |
Бренд | Parsun |
Робочий цикл | чотиритактний |
Потужність (кВт) | 4.4 |
Потужність (л.с.) | 6 |
Робочий об'єм (см куб.) | 148 |
Кількість циліндрів (шт.) | 1 |
Тип кермового керування | румпельне |
Система старту | ручна |
Система запалювання | CDI |
Тип паливної системи | карбюратор |
Система охолодження | водяна |
Максимальні оберти (об/хв) | 4500-5500 |
Система впуску палива | петлева продувка |
Система змащення | Картер |
Тип паливного бака | вбудований |
Місткість паливного бака (л) | 1.3 |
Максимальна витрата палива (л/год) | 2.3 |
Місткість картера (мл) | 600 |
Об'єм оливи в редукторі (мл) | 100 |
Передатне число | 2.08:1 |
Генератор | немає |
Передачі | вперед-нейтраль-назад F-N-R |
Система вихлопу | через гвинт |
Захист трансмісії | гумовий демпфер |
Стандартний гвинт | 3 х 7.8 х 9 |
Рекомендована олива для редуктора | SAE-90 |
Система підіймання дейдвуда | ручна |
Висота дейдвуда (мм) | 381 |
Суха вага (кг) | 27 |
Гарантия (мес) | 36 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Parsun |
Країна виробник | Китай |
Кількість циліндрів | 1 |
Матеріал гвинта | Алюміній |
Механізм підйому | Ручний |
Охолодження двигуна | Забортною водою |
Передаточне ставлення | 2.08 |
Підсмоктування | Ручний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Ручний запуск |
Система змащення | Картерна |
Система управління | Румпельна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Новий |
Тип двигуна | Бензиновий |
Тип паливного бака | Внутрішній |
Користувальницькі характеристики | |
Діаметр циліндра x Ход поршня | 64mm x 46mm |
Кількість лопатей | 3 шт |
Максимальна кількість обертів | 5500 об./хв |
Потужність | 6 л. с. |
Об'єм двигуна | 148 куб. см |
Об'єм паливного бака | 1.3 л |
Положення передач | Нейтраль, Назад, Вперед |
Витрата палива | 1.8 л/ч |
Система запалювання | TCI |
Хід поршня | 46 мм |
- Ціна: 39 900 ₴