
Човенний мотор Parsun F9.8A BMS 4-тактний. Купити бензиновий човновий мотор Парсун Ф9.8А БМС
- Немає в наявності
- Код: F9.8A BMS
66 399 ₴
Човенний мотор Parsun F9.8A BMS 4-тактний. Купити бензиновий човновий мотор Парсун Ф9.8А БМС
Потужний чотиритактний мотор Parsun F9.8A BMS поєднує в собі численні технічні переваги та чудову ціну. Його вибирають для комплектації з надувними, алюмінієвими, пластиковими або RIB-канатами, що вміщають 2-4 особи та вантаж. Чудово оцінити цю універсальну модель зможуть рибалки, мисливці, працівники водних господарств, дослідних організацій тощо.
Конструкція двигуна, покриття від корозії й анодний захист дають змогу використовувати його як у прісній, так і в солоній воді.
Переваги Parsun F9.8A BMS для користувачів
Парсун Ф9.8БМС є якісною технікою відпочинку та роботи. Це один із найпопулярніших підвісних човнових моторів на нашому ринку та ринку Європи. І до того ж є чимало причин, про які ми зараз і розповімо.
Високий рівень надійності, підтверджений гарантією на 36 місяців. Мотор захищений від механічних пошкоджень об дно й впливу води.
Компактні розміри. 36 кг для чотиритактного двигуна, у якого під капотом майже 10 к. с., — це рекордно мало. Parsun F 9.8 BMS — один із найлегших моторів у своєму класі.
Знижено рівень шуму та вібрацій завдяки особливій конструкції системи виведення вихлопних газів. Вихлоп відбувається через маточину гвинта, завдяки чому мотор не тільки працює тихіше, але й має вищий ККД.
Зручне керування й маневрування завдяки румпелю, системам настроювання положення двигуна та режиму руху.
Економна експлуатація. На максимальних обертах витрата палива не перевищує 3.4 л/год. За місткості паливного бака 12 л ви зможете довго подорожувати без дозаправляння та зайвих зупинок.
Будова й експлуатація двигуна
Човенний мотор Парсун Ф 9.8 А БМС є копією двигуна Тохатсу МFS9.8 старого зразка. Тохатсу — японський бренд, а Парсун — китайський. Саме це дало змогу істотно знизити вартість Parsun F 9.8ABMS. Так, попри те, що перед вами китайський човновий двигун, це дуже якісна та надійна техніка.
Головний корпус мотора має обтічну формуі виготовлений із пластику, стійкого до впливу ультрафіолету та води. Він закривається надійною застібкою й захищає комплектуючі всередині. На корпусі розміщені всі елементи керування так, щоб усе було під рукою. Користувач зможе впоратися без зайвих рухів.
Початок роботи. У моторі Parsun F9.8A BMS є цифрова система запуску CDI. Серед її основних переваг — точність, безвідмовність і стабільність. Для її використання не потрібне додаткове джерело живлення, що працює навіть у разі непрогрітого механізму. Стартер — ручний і має ергономічний, захищений від корозії тримач.
Для керування використовується румпель завдовжки 40 см. З ним зручно буде маневрувати незалежно від умов плавання або складності маршруту. Ручка румпеля має рельєф і прогумована. Вона не тільки надійно лягає в руку, але також виконує функцію газування. Досить провертати її навколо осі.
Для зміни режиму руху у конструкції передбачено три передачі — «вперед», «нейтральна» та «реверс». Важіль перемикання має зручну форму та розташований «під рукою». Запуск роботи можливий тільки на «нейтральній», тому:
- не буде несподіваного «рувка» на старті;
- користувач не випаде за борт і не травмується під час ривки;
- буде збережений ресурс мотора, можна уникнути пошкодження рухомих частин.
Монтаж і демонтаж двигуна, попри істотну вагу (36 кг), можна зробити досить легко. Дві струбцини кріпляться на транець і фіксуються затискачами.
Зміна диферента човнового мотора, а відповідно й заглиблення гвинта призначене для:
- забезпечення плавного ходу човна;
- поліпшення ходових якостей човна;
- зменшення навантаження на мотор і збереження його ресурсу;
- комфортного плавання.
У Парсуні Ф9.8А БМС зміна диферента відбувається за допомогою ручної трим-системи. Окремий механізм дає змогу підняти та закріпити мотор піднятим над водою. Це корисно для проходження мелі та просушування механізму використання. Ви легко зможете вибрати потрібне положення двигуна, залежно від ситуації.
Антикавітаційна пластина розташована в нижній частині двигуна. Вона не допускає повітря до гвинта, тим покращує його роботу. Від пошкоджень про дно гвинт вбереже гумовий демпфер. Це амортизувальний прошарок, який призначений для зменшення навантаження під час зіткнення з підводними перешкодами.
Від перегрівання мотор захищає водяна система охолодження з примусовою циркуляцією. Вбудований термостат контролює температуру. Внутрішні канали системи мають цинкове протикорозійне покриття, яке запобігає руйнуванню двигуна зсередини та продовжує термін експлуатації.
Комплектація постачання
Разом із мотором Parsun F9.8A BMS ви отримаєте:
- Запасні свічки.
- Паливний бак і шланг із грушею.
- Трос аварійного запуску.
- Чітка безпеки.
- Комплект для ремонту.
- Картонне паковання й інструкція з експлуатації.
Чотиритактний мотор Parsun F9.8A BMS — чудове рішення для тих, кому потрібен потужний і надійний мотор за помірною ціною. Купуючи його в інтернет-магазині, ви отримаєте повну передпродажну сервісну підготовку. Це необхідна умова для отримання гарантії від виробника на три роки. Доставимо ваше замовлення безплатно по Україні.
Основні характеристики
Тип товару | човновий мотор |
Бренд | Parsun |
Робочий цикл | чотиритактний |
Потужність (кВт) | 7.2 |
Потужність (л.с.) | 9.8 |
Робочий об'єм (см куб.) | 209 |
Кількість циліндрів (шт.) | 2 |
Тип кермового керування | румпельне |
Система старту | ручна |
Система запалювання | CDI |
Тип паливної системи | карбюратор |
Система охолодження | водяна |
Максимальні оберти (об/хв) | 5000-6000 |
Система впуску палива | петлева продувка |
Система змащення | Картер |
Тип паливного бака | зовнішній |
Місткість паливного бака (л) | 12 |
Максимальна витрата палива (л/год) | 3.4 |
Місткість картера (мл) | 800 |
Об'єм оливи в редукторі (мл) | 320 |
Передатне число | 2.08:1 |
Генератор | немає |
Передачі | вперед-нейтраль-назад F-N-R |
Система вихлопу | через гвинт |
Захист трансмісії | гумовий демпфер |
Стандартний гвинт | 3 х 8 7/8 x 8 1/3 |
Рекомендована олива для редуктора | SAE-90 |
Свічка запалювання, що рекомендується | DPR6EA-9 |
Система підіймання дейдвуда | ручна |
Висота дейдвуда (мм) | 381 |
Суха вага (кг) | 36 |
Гарантия (мес) | 36 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Parsun |
Країна виробник | Китай |
Кількість циліндрів | 2 |
Матеріал гвинта | Алюміній |
Механізм підйому | Ручний |
Охолодження двигуна | Забортною водою |
Передаточне ставлення | 2.08 |
Підсмоктування | Ручний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система запуску | Ручний запуск |
Система змащення | Картерна |
Система управління | Румпельна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Новий |
Тип двигуна | Бензиновий |
Тип паливного бака | Зовнішній |
Користувальницькі характеристики | |
Кількість лопатей | 3 шт |
Максимальна кількість обертів | 6000 об./хв |
Потужність | 9.8 л. с. |
Об'єм двигуна | 209 куб. см |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Положення передач | Нейтраль, Назад, Вперед |
Витрата палива | 2.9 л/год |
Хід поршня | 44 мм |
Вага | 38 кг |
Діаметр циліндра x Ход поршня | 55mm x 44mm |
- Ціна: 66 399 ₴