
Човенний мотор Parsun F2,6 BMS 4-тактний. Купити бензиновий човновий мотор Парсун Ф2.6БМС
- Готово до відправки
- Код: F2.6 BMS
23 520 ₴
Човенний мотор Parsun F2,6 BMS 4-тактний. Купити бензиновий човновий мотор Парсун Ф2.6БМС
Чотиритактний одноциліндровий Parsun F2.6BMS — вибір, про який ви ніколи не будете819. За дуже демократичної ціни він вирізняється стабільною, плавною роботою й високим рівнем надійності. Це підтверджує й офіційна трирічна гарантія.
Особливо високо оцінять мотор прихильники спокійного відпочинку, риболовлі, тролінгу, а також власники водних і рибних підприємств. Невисокий рівень шуму та вібрацій не завадить насолоджуватися пейзажами та не лякає рибу та тварин навколо. Завдяки невисокому рівню викидів продуктів згоряння, мотор допускається до використання й у деяких рекреаційних зонах.
Переваги двигуна
Модель Parsun F2.6BMS за своїми параметрами являє собою копію двигуна Yamaha F2.5AMH (69M3). Його конструкція дещо простіша, у ній повністю не використані всі технології оригіналу. Водночас простота є більшою перевагою, ніж недоліком, особливо тим, у кого мало досвіду. Серед інших основних причин вибирати саме мотор від Parsun:
Економія коштів. Вартість чотиритактних аналогів із такими ж параметрами набагато вища. Також мотор вирізняється невеликими витратами палива — максимум 1.1 л/год.
Порівняно невелика вага — лише 17 кг, що дає змогу власнику переносити мотор навіть однією рукою. Більшість приладів із такою самою потужністю набагато важче.
Низький рівень шуму та вібрацій під час роботи двигуна завдяки особливій конструкції.
Продуманий захист від пошкоджень і корозії. Ви можете без проблем користуватися ним і в солоних, і в прісних водоймах.
Якість моторів від Parsun підтверджено міжнародними сертифікатами. Вони гарантовано відповідають усім затвердженим стандартам, екологічним нормам і нормам безпеки користувача.
Всі ці переваги ви обов'язково оціните гідно, якщо виберете мотор Парсун F2.6BMS для особистого використання або на підприємство.
Особливості конструкції та роботи
Parsun F2.6BMS — це ефектний зовнішній вигляд і збалансована конструкція. Кожен складник підібраний так, щоб забезпечити мотору ефективну роботу та тривалий період використання власнику.
Основні компоненти:
- Корпус із міцного пластику з елементами керування — дросель для ручного запуску, ручка перемикання передач, румпель із поворотною ручкою для газування, чека безпеки.
- Дейдвуд стандартної довжини 381 мм. Доповнена поворотною системою із затискачем для регулювання плавності руху.
- Дві струбцини для кріплення на транець. Ручна три-система з фіксацією кута нахилу.
- Антикавітаційна пластина.
- Міцний гвинт із «морського» алюмінію.
Особливості експлуатації..
Запуск роботи Parsun F2.6BMS здійснюється за допомогою системи запалювання ТСІ и ручного стартера. Попри погоду, умови використання — мотор легко заведеться практично з першого руху.
Керувати напрямком руху просто за допомогою румпелязавдовжки 40 см. Прогумована ергономічна ручка призначена не тільки для утримання, але й для газування. Треба просто провернути її навколо осі. Легкість повороту можна налаштувати спеціальним регулятором. Затискаючи або відпускаючи його, можна підібрати зручний користувацький режим і поліпшити маневровість.
Чітка аварійної зупинки глушить мотор у разі екстреної ситуації (удар про запобігання на дні тощо). Вона кріпиться до одягу користувача однією стороною й до кнопки зупинки двигуна на румпелі іншою.
Парсун F2.6BMS має два передачі — F, N (вперед, нейтральна). Запуск роботи можливий тільки на нейтральному передаванні, що сприяє безпеці користувача та продовжує тривалість роботи механізмів.
Щоб почати рух у зворотному напрямку, досить розгорнути мотор навколо осі та увімкнути режим «вперед». Ексцентрик на дейдвуді дає змогу змінювати плавність повороту. Це поліпшить курсову стійкість і зручність маневрування. Впоратися зможуть навіть початківці.
За допомогою трим-системи з чотирма фіксованими положеннями, регулюється кут нахилу приладу (диферент). Він покращує ходові якості човна, прохідність і економить паливо та ресурс двигуна.
Окремо для підіймання та встановлення двигуна вгорі, конструкції має спеціальний механізм. Він допомагає захистити прилад на крейди або під час проходження перешкод. Також ця опція стане в пригоді під час швартування або тривалої зупинки.
Система охолодження мотора одночасно проста й ефективна. Як охолоджувальна рідина використовується вода з озера, річки тощо. Вона надходить у систему через «вікна» у гвинта, подається до двигуна примусовим циркулюванням. Вбудований термостат допомагає контролювати процес охолодження.
Від впливу води в моторах Parsun F2.6BMS є кілька захисних опцій:
- Більшість складових частин виготовлено з корозії «морського алюмінію».
- Додатково зовні він покритий особливою стійкою фарбою.
- Усередині система охолодження захищена від корозії спеціальним покриттям.
Комплектація постачання
Разом із мотором Parsun F2.6BMS постачаються:
- Трос аварійного запуску.
- Чітка безпеки.
- Комплект для ремонту.
- Картонне паковання й інструкція з експлуатації.
Основні характеристики
Тип товару | човновий мотор |
Бренд | Parsun |
Робочий цикл | чотиритактний |
Потужність (кВт) | 1.91 |
Потужність (л.с.) | 2.6 |
Робочий об'єм (см куб.) | 72 |
Кількість циліндрів (шт.) | 1 |
Тип кермового керування | румпельне |
Система старту | ручна |
Система запалювання | TCI |
Тип паливної системи | карбюратор |
Система охолодження | водяна |
Максимальні оберти (об/хв) | 5250-5750 |
Система впуску палива | петлева продувка |
Система змащення | Картер |
Тип паливного бака | вбудований |
Місткість паливного бака (л) | 1.2 |
Максимальна витрата палива (л/год) | 1.1 |
Місткість картера (мл) | 350 |
Об'єм оливи в редукторі (мл) | 75 |
Передатне число | 2.08:1 |
Генератор | немає |
Передачі | вперед-нейтраль F-N |
Система вихлопу | над гвинтом |
Захист трансмісії | гумовий демпфер |
Стандартний гвинт | 3 х 7 1/2 x 6 |
Рекомендована олива для редуктора | SAE-90 |
Свічка запалювання, що рекомендується | NGK BR6HS |
Система підіймання дейдвуда | ручна |
Висота дейдвуда (мм) | 381 |
Суха вага (кг) | 17 |
Гарантия (мес) | 36 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Parsun |
Країна виробник | Китай |
Кількість циліндрів | 1 |
Матеріал гвинта | Алюміній |
Механізм підйому | Ручний |
Охолодження двигуна | Забортною водою |
Передаточне ставлення | 2.08 |
Підсмоктування | Ручний |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Ручний запуск |
Система змащення | Картерна |
Система управління | Румпельна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Новий |
Тип двигуна | Бензиновий |
Тип паливного бака | Внутрішній |
Користувальницькі характеристики | |
Діаметр циліндра x Ход поршня | 54mm x 31.5mm |
Кількість лопатей | 3 шт |
Максимальна кількість обертів | 5750 об/хв |
Потужність | 2.6 л. с. |
Об'єм двигуна | 72 куб. см |
Об'єм паливного бака | 1.2 л |
Положення передач | Нейтраль, Вперед |
Витрата палива | 0.78 л/год |
Система запалювання | TCI |
Хід поршня | 31.5 мм |
- Ціна: 23 520 ₴