Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Китайський човновий мотор Парсун 3.6 обладнаний конструктивно міцним румпелем із ручкою керування газом. Підвісний двигун Parsun TC 3.6 BML призначений для встановлення на човни з висотою транця 508 мм. Капот мотора фіксується двома засувками, що забезпечує швидкий і зручний доступ до свічок, карбюратора та інших агрегатів силової частини. Вага човнового мотора Parsun 3.6 BML становить 15 кілограмів, що за наявності зручної та збалансованої ручки перенесення дає змогу просто та комфортно транспортувати та встановлювати човновий мотор TC-3.6 BML. За такої ваги встановити човновий двигун Parsun TC3.6BML на човен зможе кожен. На моторі встановлений металевий гвинт з алюмінієвого сплаву. Мотор для човнів Parsun TC3.6 BML має вбудований паливний бак на 1.5 літра. Цього об'єму досить, щоб забезпечити безперервну роботу двигуна від 1 години за максимальних обертів, до 2 годин у середньому діапазоні обертів. Щодо перемикання передач, то Parsun 3.6 має два положення важеля перемикання — вперед і нейтральне передавання. Відсутність заднього передавання компенсується системою розвороту мотора на 360 градусів — розгорнувши мотор на 180, ваш човен рухатиметься назад. Китайський човновий мотор Parsun TC 3.6BML обладнали електронною системою запалювання T.C.I., яка забезпечує надійний запуск і впевнену роботу двигуна, навіть у холодну та сиру погоду. Для дотримання гарантії, човновий мотор Parsun 3.6 л.с. має експлуатуватися тільки з оливою для човнових моторів (TC-w3) і проходити все ТО та консервації згідно з регламентом у сервісній книжці. Під час обкатування використовується паливна суміш 1:25 (40 грамів оливи на 1 л бензину) перші 10 годин. Після обкачування зменшуємо пропорцію до 1:50 (20 грамів оливи на 1 л бензину). Рекомендований бензин А-95. З 2016 року модель човнового мотора Parsun T3.6BML була замінена на TC3.6BML. Силова частина двигуна залишилася без змін. Зміни торкнулися тільки редуктора, гвинта та зрозуміло ціни. Обсяг редуктора в Parsun TC 3.6 BML став меншим і вміщує тепер 75 см3 олії, на відміну від попередньої моделі Parsun T3.6BML, яка вмикала 100 см3. Гребібний вал і гвинт у моделі Парсун ТС3.6БМЛ дещо спростили, що дало змогу зробити мотор набагато дешевшим. Раніше в моторі Парсун Т3.6БМЛ була шліцьова посадка гвинта на гребний вал, тепер у новому моторі Parsun TC 3.6 BML це реалізовано на шпанці, яку зрізає під час їзди на підводну перешкоду.
Основні | |
---|---|
Виробник | Parsun |
Країна виробник | Китай |
Кількість циліндрів | 1 |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Ручний запуск |
Система управління | Румпельна |
Тактность двигуна | Двотактний |
Тип | Новий |
Тип паливного бака | Внутрішній |
Користувальницькі характеристики | |
Тип палива | А92, А95 |
Вихлопна система | над гвинтом |
Гребний гвинт | 3x7-1/4''x6'' |
Комплект постачання | мотор 1 шт., чека безпеки 1 шт., ремкомплект 1 шт., трос аварійного запуску 1 шт., інструкція з експлуатації 1 шт., картонне паковання 1 шт. |
Максимальна кількість обертів | 5300.0 (об/хв) |
Потужність | 3.6 (л. с.) |
Потужність (л. с.) | 3.6 |
Об'єм двигуна | 74.6 (куб. см) |
Об'єм паливного бака | 1.5 (л) |
Передавальне відношення | 2.08:1 (27:13) |
Положення передач | Вперед-нейтраль |
Система запалювання | TCI |
Колір | Чорний |
Вага | 15.5 (кг) |
- Ціна: 23 167 ₴