Універсальний трос Teleflex 11 футів 3.35 м
Кермова трос: від штурвала до двигуна
Кермове Д/К човнами та катерів гідно оцінене майже всіма власниками моторок. І 1-н із значущих компонентів цієї системи слугує трос кермовий, або штуртрос. Його завдання — використовуючи редуктор передавати імпульс від керма на поворот двигуна. З огляду на це, першу вимогу під час купівлі — правильно підібрати вигляд троса, сумісний із кермовим редуктором. Друге — грамотно розрахувати довжину.
Троси до рейкових редукторів
Як зрозуміло з назви, вони поєднуються суто з редукторами речового типу, що встановлюються в разі браку місця до звичайних редукторів. В основу таких тросів вступає кермова рейка, з якою і взаємодіє редуктор.
Допоміжні комплектуючі
В основній масі варіантів двигуни спочатку обладнані конструкцією кріплення кермового троса. Однак є моделі двигунів, у яких штатного штуртрос приєднати нікуди. Зазвичай, це румпельні мотори, які виробник не адаптував для під'єднання «Д/К».
Таку проблему розв'язують опори та комплекти для установок. Трос кермовий, проходячи крізь них, Г-подібної кермової тяги, подає до підводного мотора. Щоб вода з використанням бреш у корпусі човна не потрапляла всередину, комунікації пропускають через ущільнювальні гофри.
Основні | |
---|---|
Виробник | Teleflex |
Країна виробник | США |
Користувацькі характеристики | |
Країна виробництва | США |
Торговельна марка | TELEFLEX |
- Ціна: 977,30 ₴