Універсальний трос Teleflex 17 футів 5.18 м
Трос виготовлений із неіржавкої сталі та пластикового обплетення. Використовується для дистанційного керування човновими моторами як стаціонарними, так і підвісними. Застосовується для підвісних двигунів Force, Selva, Yamaha, Suzuki, Tohatsu, Honda, Nissan.
У цих тросах використовується обплетення з неіржавкої сталі, наповнене змащувальною домішкою.
Серцетики також виготовлені з неіржавкої сталі з латунними конвінками. Мінімальний радіус вигину 15 см.
Трос кермовий: починаючи від штурвала до двигуна
Дистанційне кермове керування човнами та катрами гідно оцінене численними господинями моторок. І 1-н із значущих компонентів цієї системи слугує кермовим тросом або штуртросом. Його мета — використовуючи редуктор передати імпульс від штурвала на поворот двигуна. З огляду на це, перша умова під час вибору — правильно вибрати тип троса, сумісний із редуктором. Друге — правильно підрахувати довжину.
Троси до рейкових редукторів
З назви зрозуміло, що вони спільно з редукторами речового типу, що встановлюються в разі браку вільного місця до звичайних редукторів. До складу цих тросів входить рейка кермова, з яковою й інтегрується редуктор.
Добавні деталі
В основній масі мотори спочатку обладнані конструкцією кріплення кермового троса. Але є моделі двигунів, у яких стандартного штурвального троса під'єднати нікуди. Найчастіше це двигуни румпельні, які виробник не інтегрував для під'єднання «Д/К».
Проблему вирішують опори та установлювальні комплекти. Кермовий трос, проходячи крізь них, Г-подібної кермової тяги, подає до лодочного двигуна. Щоб вода крізь щілин у корпусі човна не одавалася всередині, комунікації протягують через ущільнювальні гофри.
Основні | |
---|---|
Виробник | Teleflex |
Країна виробник | США |
Користувацькі характеристики | |
Країна виробництва | США |
Торговельна марка | TELEFLEX |
- Ціна: 1 068,94 ₴